Pages


Sunday, August 22, 2010

Majlis Berbuka Puasa Di Giat MARA Merbok, Bedong


21hb Ogos 2010 - Bertempat di Giat MARA Merbok, Bedong telah berlangsungnya majlis berbuka puasa anjuran Pemuda UMNO Bahagian Merbok. Majlis tersebut telah disertai sekitar 150 orang yang terdiri dari kakitangan dan pelatih Giat MARA Merbok, AJK Pemuda UMNO Bahagian Merbok serta AJK UMNO Bahagian Merbok, Wanita & Puteri. Para tetamu juga disambut oleh Lt. Kol. (B) Hj. Khairuddin Bin Mohd Ali, Pengurus Giat MARA Merbok yang turut memberi ucapan aluan di majlis tersebut.

Di majlis tersebut, Ketua Pemuda UMNO Bahagian Merbok, Sdr. Shaiful Hazizy Bin Zainol Abidin, dalam ucapannya telah berkata mengenai peruntukan daripada kerajaan untuk para pemuda dari bahagian-bahagian dalam kos memperbaiki rumah-rumah yang rosak. Menurutnya, pihak kerajaan juga telah menyediakan beberapa skim pinjaman kepada pelatih-pelatih Giat MARA yang tamat kursus untuk memulakan perniaagaan sendiri.

Majlis berbuka puasa ini juga merupakan julung kalinya diadakan di situ. Selepas ini, pihak Pemuda UMNO Bahagian Merbok sedang merangka untuk mengadakan majlis korban di tempat tersebut.

    
Untuk melihat lebih lagi gambar dalam program tersebut, sila klik di link ini: http://picasaweb.google.com/ppumerbok/BukaPuasa_GiatMARA_210810?authkey=Gv1sRgCLjnl4Wqgb6jmwE&feat=directlink

No comments:

Post a Comment

Video Hari Ini